גישת השיווק השלם של דרא היא גישה שיווקית שפותחה לבנות מותגי נדלן מוצלחים, למקסם את רווחי הפרוייקט עבור היזם ולהשיג תשואה מקסימלית על ההשקעה בשיווק.
גישת השיווק השלם מקיפה ומטפלת בכל שלבי התכנון והשיווק ב 5 פעימות:
בדיקה – בדיקות שוק מקדימות, מחקר, הגדרת קהל יעד, הגדרת פרוגראמה ותמהיל דירות רצוי, גיבוש אסטרטגיה.
תכנון – תכנון וגיבוש תוכנית סופיות לפרוייקט, עיצוב הדירות, קביעת המפרט, תמחור חכם.
יצירה – יצירת התשתית השיווקית- מיתוג הפרוייקט, תכנון והפקת כל העזרים הנדרשים למכירה, בניית קמפיין פרסומי ותוכנית יח"צ.
בניה – בניית מערך המכירות, גיוס והדרכת צוות מכירות, בנית משרד מכירות, תסריט מכירה.
ניהול – ניהול השיווק והמכירות בפועל משלב הפריסל ועד תום השיווק, ניהול הפרסום השוטף, ניהול מבצעי מכירות בהתאם ליעדים.
דרא מלווה את החברות המובילות בתחום הנדל"ן בישראל משנת 1996. במהלך השנים צברנו נסיון, ידע וקשרים בענף בישראל ואנו מעמידים את כל אלה לשירות הלקוחות שלנו על מנת להפוך את הפרויקט להצלחה שיווקית.
לקוחותינו נהנים ממעטפת שירותים המאפשרת להם ליהנות ממכלול פתרונות שיווקיים ממוקדים המאופיין בתשואה גבוהה על ההשקעה בשיווק ומערך מוסף אמיתי.
לקוחותינו נהנים ממכלול שירותים, החל משלב ייזום הפרויקט וגיבוש האסטרטגיה לבנייתו ושיווקו, דרך בניית תמהיל יחידות הדיור ובניית תשתית שיווקית לפרויקט וכלה בבניית מערך מכירות וניהולו.