Pre-sales

רוצים לקבל מידע על הזדמנויות רכישה, השקות חדשות ומבצעים חמים?

השאירו פרטים ותתעדכנו לפני כולם

    שיפוץ של דירה חדשה מקבלן משביחה עוד יותר את הנכס?

    12.12.2016

    דרא שיווק נדל"ן

    סקירה מקצועית

    הדירה אשר מגיע מהקבלן היא דירה שעומדת בסטנדרט ובחוזה, אך לרוב לא מעבר. הרצון להתאים את הדירה לצרכים האישיים של המשפחה הוא טבעי. משפחות רבות מחכות מעט עם הכניסה לדירה ומתחילות קודם כל בתהליך שיפוץ ורק לאחר שזו מתאימה לדרישות שלהן הן מתחילות בחייהם החדשים.

    מדוע כדאי לשפץ את הדירה מיד עם המסירה?

    מסירת הדירה היא רק תחילת הדרך. לפני העברת החפצים האישיים והרהיטים אפשר להכניס אנשי מקצוע שונים ולהפוך את הדירה מגנרית לאישית ומותאמת למשפחה. קל יותר לבצע את השיפוץ בשלב זה כיוון שאין צורך לכסות רהיטים או לאחסן את החפצים. כיוון שאף אחד לא מתגורר במקום האנשים שיגיעו לעבוד יוכלו לעשות זאת בלי כל קושי וללא עיכובים.
    יתרון נוסף לשיפוץ ברגע המסירה הוא שניתן לשער שהבניין לא יהיה מלא. נכון שאפשר לשפץ גם דירות בבניינים שאנשים גרים בהם, אך כאשר העבודה לא מפריעה לאחרים נוח יותר להסתובב במקום ואין התנגשויות מיותרות. השיפוץ יכול להיות מהיר, נוח ויעיל וכמובן המגורים בדירה יתאימו לצרכים האישיים. נקודה חשובה אחרונה שכדאי לשים לב אליה היא הבדיקה של הנכס. מומלץ לבצע בדיקה ולהתריע על כל מפגע וכאשר נכנסים אנשי מקצוע הם יוכלו למצוא גם בעיות וליידע אותך עליהן.

    שלבי שיפוץ דירה חדשה לאחר מסירה

    השיפוץ של הדירה יהפוך אותה למתאימה בדיוק עבורך ועבור הצרכים האישיים והמשפחתיים שלך. את השיפוץ נבצע במספר שלבים כאשר שלב הוצאת הציוד האישי והרהיטים ייחסך ממך.

    שלב ראשון – תכנון

    כמו בכל שיפוץ, גם בדירה חדשה חשוב לבצע תכנון מקדים ולא רק כאשר מדובר בפרויקט שיפוץ דירה קומפלט. אפשר לבצע את התכנון כבר לאחר שהמבנה הכללי מוכן ועוד לפני מסירת הנכס. כדאי לבצע את התכנון עם אנשים המתמחים בתחום ולא לפעול על פי אינטואיציות כשאנשי המקצוע כבר נכנסו.

    שלב שני – כניסת אנשי המקצוע

    יש לבחור את אנשי המקצוע המתאימים שיהיו זמינים לעבודה, יציעו מחיר הוגן ושיהיו מומחים בשיפוצים מסוג זה. ברגע שאנשי המקצוע יכנסו הם יוכלו לבצע את העבודה ברצף ולדאוג שהכניסה לדירה לא תתעכב מעבר לזמן שיקבע בניכם.

    שלב שלישי – מעבר נוח

    בסיום שיפות דירה חדשה לאחר מסירה אפשר לנקות את הדירה עם חברה מקצועית ולעבור בנוחות. זה הזמן להתחיל לשים את החפצים האישיים, את הרהיטים ולהרגיש הכי בבית. המגורים בבית משופץ יכולים להתאים בדיוק למשפחה ולכן ניתן לשער שהשיפוץ הבא יהיה בעוד שנים רבות, אם בכלל.

    הקבלן המתאים לביצוע העבודה

    אנשי מקצוע שונים יכולים להיכנס אל הנכס בתקופת השיפוץ. מומלץ לחפש אחר קבלן שיכול לקחת על עצמו את האחריות לתהליך ולבצע את הנדרש עבורנו כמו חברת היחידה לשיפוצים המתמחה בביצוע של עבודות שיפוצים בדירות. הקבלן צריך להביא ניסיון קודם בעבודות דומות, לקחת אחריות על הצוות (כולל אחריות מבחינת הביטוח) ולהיות בקשר מתמיד איתנו כך שנוכל לדעת היכן הפרויקט שלנו עומד.קניתם דירה חדשה מקבלן ועל אף שאתם לא ממש מרוצים מהמפרט ומרמת הגמר, אתם חוששים לצאת למהלך של שיפוץ דירה. זה באמת קצת מוזר לשפץ דירה חדשה שזה עתה נמסרה מקבלן, וכדי לבצע מהלך כזה צריך צידוק נוסף מעבר לכך שאתם לא ממש מרוצים מהדירה, בטח ובטח כשאתם רק בתחילת תשלומי המשכנתא.

    ובכן, במקרה כזה עולה השאלה האם שיפוץ של דירה חדשה מקבלן משביחה עוד יותר את הנכס והאם זה יכול להיות הבסיס שעליו תצאו מהלך שיפוץ? התשובה היא כמובן כן ועל כך נדבר בשורות הבאות.

    מה ההיגיון בשיפוץ דירה חדשה מקבלן?

    קבלת דירה חדשה מקבלן וחוסר שביעות רצון ממנה היא אינה תופעה שכיחה במיוחד, אך גם לגמרי לא נדירה. בסופו של דבר, כשאנו קונים דירה חדשה מקבלן, אנחנו קונים אותה לגמרי על הנייר ואין לנו שום יכולת להעריך מה נקבל ביד מלבד לדמיין את התוצאה הסופית. במקרה כזה, בהחלט ייתכן שנגלה פערים של ממש בין מה שדמיינו ובין מה שקיבלנו בסוף ובהחלט ייתכן שנרגיש צורך עז לבצע שינויים, אפילו קטנים ונקודתיים, בכדי לשפר את המצב עד כמה שניתן. המשמעות היא שגם לשיפוץ דירה חדשה מקבלן יש היגיון רב, כאשר שיפוץ כזה מרגיש כמו משהו נכון והכרחי והכרחי בין אם מדובר בבנייה עצמית באמצעות טרקטור למכירה או קנייה של דירה חדשה מקבלן. למעשה, במצב כזה לא נדרשת כל הצדקה נוספת לביצוע השיפוץ והרצון שלכם להיכנס לדירה שעונה על הדרישות שלכם ושעושה לכם טוב על הלב היא הצדקה מספיקה בהחלט ועומדת בפני עצמה. יחד עם זאת, אם אתם זקוקים להצדקה נוספת, אז כן, יש גם את העניין של תוספת הערך.

    איך שיפוץ בניין משביח את ערך הדירה?

    ערכו של נכס נדל"ן נקבע על פי שורה של פרמטרים שעל חלקם אין לכם כל יכולת השפעה ועל חלקם האחר יש לכם יכולת השפעה. חינוך, רמת פשיעה, זרימה תחבורתית, מיקום גאוגרפי, קומה, רמת פיתוח סביבתי, זמינות של שירותים קהילתיים, כל אלה הם פרמטרים שעליהם אין לכם כל יכולת להשפיע. לעומת זאת, שיפוץ בית משותף יכול להעלות את ערך הנכס  דוגמת הריצוף והחיפוי, דוגמת ארונות המטבח, עיצוב החלונות, הדלתות והתריסים, צבע הקיר, תוספות גבס, פרישת מזגנים, כל אלה גם הם משפיעים על ערכה של הדירה ועליהם אתם יכולים בהחלט להשפיע במסגרת פרויקט שיפוץ בניין.

    המשמעות היא שאתם יכולים לצאת מחר בבוקר לפרויקט שיפוץ בניין, קודם כל מכיוון שזה מה שאתם מרגישים שנכון לכם על מנת להיות שלמים עם הדירה שזה עתה קיבלתם ושעליה שילמתם כל כך הרבה כסף, ולאחר מכן גם מעצם הידיעה כי שיפוץ של דירה חדשה מקבלן משביחה עוד יותר את הנכס, כך שהכסף שתשקיעו בשיפוץ לא ילך לאבדון אלא יושקע בדירה כך שביום מן הימים תוכלו למכור אותה במחיר גבוה יותר.חברה לשיפוץ בית משותף https://www.idangroup.co.il

    רוצים להתעדכן בדברים הכי מעניינים שקורים בשטח?
    ציינו מה מעניין אתכם ונצרף אתכם לרשימת התפוצה שלנו.

      לאחרונה...

      שוק הנדל"ן הישראלי מתקרב לשוק ההון

      שוק הנדל"ן ידוע כשוק די סולידי ויציב, עם תהליכים ושינויים איטיים יחסית, בגלל משך הזמן...

      ניתוח שוק: צניחה חסרת תקדים בבניית צמודי הקרקע

      כל מה שכדאי לדעת באינפוגרפיקה הבאה על פי ניתוח שערכנו מתוך נתוני הלמ"ס.

      איפה אפשר עדיין להגשים את החלום של בית פרטי?

      על הטירוף שאוחז בשוק צמודי קרקע ואיפה אפשר עדיין להגשים את החלום?

      כמה שווה ממ"ד בת"א?

      מדובר בפרויקט התחדשות עירונית בצפון הישן של ת"א, שנמצא בשלבים הראשונים של התכנון והמו"מ עם...

      דילוג לתוכן