Pre-sales

רוצים לקבל מידע על הזדמנויות רכישה, השקות חדשות ומבצעים חמים?

השאירו פרטים ותתעדכנו לפני כולם

    קניית דירה בסביבת מגורים מובילה

    02.11.2018

    דרא שיווק נדל"ן

    סקירה מקצועית

     

    קניית דירה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בחיים ולעיתים היא קובעת את העתיד המשפחתי לגבי סביבת המגורים ואיכותה. מה כדאי לקחת בחשבון, וחשוב לבדוק כדי לקבל החלטה מושכלת:

    בחירת המיקום

    בחירה של מיקום המגורים הוא נושא חשוב ביותר, יש משפחות שמעדיפות להתגורר ליד המשפחה הגרעינית, ההורים והאחים, כך שהמשפחה המורחבת תוכל להיפגש לעיתים קרובות ויהיו יחסים קרובים ביניהם. לעומת זאת יש משפחות שמעוניינות לנדוד לשכונות חדשות, או לערים מרוחקות עקב הקרבה למקום העבודה ועקב סיבות נוספות. כאשר בוחרים סביבת מגורים יש לשים לב לנושאים אקוטיים כמו דרכי הגישה ומהירות ההגעה מיישוב זה אל מקומות העבודה, טיבם של גני הילדים ובתי הספר, המצב הסוציואקונומי של התושבים והאווירה הכללית בשכונה או בעיר, אם מדובר במקום חילוני, דתי או מעורב.

    לאחר בחירת מקום המגורים, בוחנים כמה וכמה פרויקטים אשר נבנים או נמצאים בהליכי מכירה עוד טרם תחילת הבנייה. כל משפחה מודעת לגודל הדירה הנחוץ לה ובהתאם לעלויות של הדירה והעלויות הנלוות היא מקבעת את התקציב הקיים. אם מדובר בזוג צעיר, לא חל עליהם מס רכישה ולכן על מחיר הדירה יהיה עליהם להוסיף רק שכר טרחה של עורך הדין ועלויות נלוות נוספות שהן מינוריות. אם מדובר במשפחה אשר משפרת את רמת הדיור שלה, תחול עליהם חובה של תשלום מס רכישה. בנוסף לכך עליהם להביא בחשבון שאם הם מתכננים למכור את דירתם הנוכחית כחלק מהתקציב של הדירה החדשה, יהיה עליהם לשלם מס שבח וזאת עבור השינוי בשווי הדירה מיום הקנייה שלה לפני כמה שנים, לבין השווי שלה היום.

    קניית דירה עבור המשפחה

    בהתאם לגודלה של המשפחה ואם יש תוכניות להרחבתה ועל פי התקציב הקיים, כל משפחה מחליטה איזה דירה היא מעוניינת לרכוש. האופציות הן רבות ובכל משרד מכירות של החברה הקבלנית אפשר לראות את הדירות אשר משווקות על ידי חברת השיווק. האדריכלים בכל פרויקט מנצלים את מירב השטחים כדי לבנות דירות בגדלים שונים על פי צרכי השוק.

    היצע נרחב של דירות למכירה

    המגמה היא לבנות דירות קטנות שיתאימו לרווקים ולמשפחות צעירות וגם דירות של ארבעה, חמישה חדרים. יש מבנים שבהם אפשר לרכוש גם דירות של שישה חדרים, דירות מיני פנטהאוז שיש בהן מרפסות גדולות וגם דירות פנטהאוז בגדלים שונים. אחת האופציות הנדרשות ביותר במיוחד לאחר מגפת הקורונה היא דירות גן אשר נבנות בכמה גדלים. המטרה היא לאפשר לילדים וגם למבוגרים, לצאת להתאוורר לחצר ולגינה גם בימי הסגר ובימי הבידוד הקשים.

    בחירה של חברה קבלנית מובילה

    קניית דירה כרוכה בתשלום של כספים רבים ולקיחת התחייבות של משכנתא לשנים רבות אשר יוצרת הוצאה כספית חודשית משמעותית לכל משפחה. לכן חשוב לבדוק ולקבל מידע על החברה הקבלנית או על היזם כדי לוודא שמצבה הוא איתן ובנוסף לכך לדאוג לקבל את הערבויות הבנקאיות בגין כל תשלום על פי חוק המכר, אם הדירה עדיין לא מוכנה לכניסה.

     

    רוצים להתעדכן בדברים הכי מעניינים שקורים בשטח?
    ציינו מה מעניין אתכם ונצרף אתכם לרשימת התפוצה שלנו.

      לאחרונה...

      שוק הנדל"ן הישראלי מתקרב לשוק ההון

      שוק הנדל"ן ידוע כשוק די סולידי ויציב, עם תהליכים ושינויים איטיים יחסית, בגלל משך הזמן...

      ניתוח שוק: צניחה חסרת תקדים בבניית צמודי הקרקע

      כל מה שכדאי לדעת באינפוגרפיקה הבאה על פי ניתוח שערכנו מתוך נתוני הלמ"ס.

      איפה אפשר עדיין להגשים את החלום של בית פרטי?

      על הטירוף שאוחז בשוק צמודי קרקע ואיפה אפשר עדיין להגשים את החלום?

      כמה שווה ממ"ד בת"א?

      מדובר בפרויקט התחדשות עירונית בצפון הישן של ת"א, שנמצא בשלבים הראשונים של התכנון והמו"מ עם...

      דילוג לתוכן