מגדלי אחד העם בחדרה

מיקום

חדרה

יזם

אפרידר

מספר יחידות

224 יח"ד

סוג הפרויקט

בנייה רוויה

האתגר השיווקי

איך הופכים פרויקט באזור ישן, מוזנח ובעיר מנומנמת, למוצר מבוקש?

מה עשינו

זיהינו פערי מחירים ביחס לאזור ומיצבנו את הפרויקט כהזדמנות נדירה למשקיעים ולמשפחות צעירות.

התוצאות בשטח

התעוררות בביקושים, קצב מכירות גבוה ועליית מחירים של עשרות אחוזים. כל הפרטים בסיפור המלא.

בשנים האחרונות, סומן מרכז העיר חדרה לאחד מיעדי הפיתוח המרכזיים של עיריית חדרה. מדובר בתוכנית כוללת להפוך את האזור למנוע צמיחה שימשוך אוכלוסייה צעירה וצומחת.

חברת אפרידר היתה בין החברות הראשונות אשר הביאו את הסנונית להתחדשות מרכז העיר, אך לצד החזון עמדה בפני היזם מציאות לא פשוטה. עם מיקום בעייתי בלב שכונה וותיקה ומוזנחת, ומיצוב נמוך ולא אטרקטיבי ביחס לאור עקיבא הסמוכה ולשכונות אחרות בעיר; עם חזית מסחרית שנתפסה כחסרון בעיניי רוכשים ומכירות מדשדשות, עמדו בפנינו לא מעט אתגרים שיווקיים.


מה היתה האסטרטגיה השיווקית?

על רקע משבר הנדל"ן בזמן הקורונה, זיהינו שחדרה מתומחרת בחסר ביחס לאלטרנטיבות באזור והבנו שיש כאן הזדמנות למשקיעים. הפכנו את החסרונות להזדמנות נדל"נית נדירה, מיקדנו את מאמצי השיווק בפלח משקיעי נדל"ן מכל אזור השרון ובקרב משפרי דיור ויצרנו קמפיין ממוקד.

האסטרטגיה השיווקית התבססה על זיהוי התפיסות השליליות והפיכתן ליתרונות. הצגנו את חדרה בכלל והפרויקט בפרט כהזדמנות השקעה אטרקטיבית מבחינת פוטנציאל השבחה ביחס לשכנותיה מצפון ומדרום. חידדנו את יתרונות מרכז העיר חדרה שעובר התחדשות ומשנה פניו, ומיצבנו את הפרויקט כפרויקט מודרני עם ערוב שימושים ונוף. הכל במקום אחד.

מי היה קהל היעד שלכם?
משקיעי נדל"ן מכל אזור השרון. זוגות צעירים, משפרי דיור מהעיר חדרה והערים הסמוכות.

ומה לגבי תכנון הפנים?
תמהיל דירות מגוון, שהותאם למנעד רחב של קהלים: דירות 3, 4 ו- 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, עם מפרט הכולל מרפסות יפות, מחסן צמוד וחניה.

מה היתה אסטרטגיית המכירות?
תנאי תשלום גמישים, שמתאימים למשקיעים ולשוכרי דירות.

מה הייתה אסטרטגיית התמחור?
קביעת מחירי השקה בשני המגדלים הראשונים, תוך העלאה הדרגתית באמצעות אגירת ביקושים ו"חימום הגזרה" עד לתמחור שיא במגדל השלישי.
האסטרטגיה הוכיחה את עצמה, כך שלמרות עליית המחירים לאורך תקופת השיווק, קצב המכירות לא נפגע.

כיצד פרסמתם את הפרויקט?
הפרויקט פורסם על גבי מכוונים במרכז חדרה וקמפיין דיגיטלי, שכלל גוגל, פייסבוק ויד 2.

התוצאות בשטח:
התעוררות בביקושים מצד משקיעים ומשפחות צעירות, אשר הבינו את ההזדמנות.
קצב מכירות גבוה ועליית מחירים של עשרות אחוזים לאורך שיווק הפרויקט.

 

 

פורטפוליו שיווקי

קרדיטים

קרדיטים

אדריכלות

אודי כרמיל אדריכלים

פרסום

ענבר מרחב

הדמיות

דני שמש 3Ddesign

דילוג לתוכן