מתחם AYA ביפו

מיקום

תל אביב - יפו

יזם

צ.פ ייזום ובניה

מספר יחידות

67 יח"ד

סוג הפרויקט

התחדשות עירונית

האתגר השיווקי

איך הופכים מספר בנייני רכבת ישנים ללא חנייה, המפוזרים ברחובות שונים בדרום יפו ועוברים תמ"א 38/1, למוצר נחשק?

מה עשינו

מיתגנו את כל הבניינים בפרויקט כמתחם אחד – מתחם AYA – מתחם 'יפואי', בוהמי בקרבה לים, עם פוטנציאל לאפ-סייד גבוה.

 

התוצאות בשטח

ביקוש גבוה בקרב משקיעים, זוגות ויחידים, תוך מקסום המחירים וחיסכון עצום בעלויות פרסום ליזם. כל הפרטים בסיפור המלא.

בשנים האחרונות הפכה דרום יפו מוקד לפרויקטים להתחדשות עירונית באזור הנחשב לחלקה הנחשל של העיר. שכונת נווה גולן היא אחת מהמוקדים הבולטים במהלך זה ובה מתוכננות להיבנות כ-14 אלף יחידות דיור חדשות.

חברת צ.פ. ייזום ובנייה, היא אחת מהחברות הראשונות שקיבלו היתר בנייה לפרויקט 38/1 בשכונה. מדובר ב-2 בניינים בשלב הראשון וצפי לנוספים בהמשך. הדרישה למחירים גבוהים מצד היזם ביחס למיקום הבעייתי, אילוצים תכנוניים העדר חנייה והתחרות הצמודה עם פרויקטים נוספים בקרבת מקום היוו איום משמעותי לשיווק הפרויקט. אך בעזרת תכנון, מיתוג חכם, אסטרטגיה ושיווק מוצלחים השכילה חברת דרא להפוך את הפרויקט של צ.פ. לאחת הפרויקטים המובילים והרווחיים באזור.

 

מה היתה האסטרטגיה השיווקית?

"האסטרטגיה השיווקית היתה ממוקדת ורזה" מספר דרור אוהב ציון, "מיתוג הפרויקט כמתחם שלם בשם AYA בידיעה שפרויקטים נוספים מתוכננים להבנות בהמשך הדרך בשכונה. תחת שם מותג אחד הגדרנו את הבידול של הפרויקט וניכסנו אליו לצד היתרונות של הפרויקט עצמו גם את היתרונות הבולטים של השכונה המתחדשת, כגון הקרבה לתרבות והקולינריה ביפו, בנייתו של ציר ירוק הכולל נתיבי אופניים ומסלולי הליכה, שירותים עירוניים חדשים והקמת שדרה ירוקה שתחבר את השכונה ליפו מדרום ולתל אביב בצפון. מהלך זה סלל את הדרך לפרויקטים הבאים של צ.פ. באזור והיווה למעשה מטרייה שיווקית אחת שחסכה מאות אלפי שקלים בתקציב השיווק".

 

כיצד מיתגתם את הפרויקט?

“ניכסנו את היתרונות הבולטים של הפרויקט והשכונה שהתבססו על השיוך ליפו הבוהמית והתוססת, יחד עם האופי השכונתי והקהילתי. כל זה במרחק הליכה מהים. הסלוגן הנבחר: עיר. קהילה. ים"

 

מי היה קהל היעד שלכם?

"רווקים וזוגות צעירים המעוניינים לגור בתל אביב במחיר אטרקטיבי, ומשקיעים מכל אזור המרכז".

 

ומה לגבי תכנון הפנים?

"יצרנו מגוון דגמי דירות קטנות בעיקר, שיתאימו משקיעים, יחידים וזוגת צעירים. תמהיל של דירות 3 חדרים ודירות גג 2 חדרים קומפקטיות, בעיצוב חכם, שמעניק תחושת מרחב ומקסימום נוחות".

 

מה היתה אסטרטגיית המכירות?

"לייצר קבוצת רוכשים ראשוניים מפה לאוזן, גרעין חזק ומשפיע שימשוך רוכשים נוספים".

 

מה הייתה אסטרטגיית התמחור?

"מחיר עולה בהתמדה ככל שהשיווק מתקדם".

 

כיצד פרסמתם את הפרויקט?

"בתחילה מפה לאוזן ולאחר מכן בעיקר באמצעי המדיה החברתית".

 

התוצאות בשטח:

  • מודעות גבוהה ונחשקות בקרב משקיעים, זוגות ויחידים, לרכישת דירה במתחם, מתוך הבנה של החזון ואמונה בעליית הערך העתידית.
  • חיסכון עלויות שיווק ופרסום בשווי מאות אלפי שקלים לחברה היזמית בעקבות מיתוג אחד עבור מספר בניינים שונים.
  • קצב מכירות הדרגתי, תוך מקסום המחירים לאורך כל תקופת השיווק.

 

פורטפוליו שיווקי

קרדיטים

קרדיטים

אדריכלות

גל פלג אדריכלים

פרסום

Brandim

דיגיטל

טריפל

הדמיות

Totem 3D Animation

דילוג לתוכן