Pre-sales

רוצים לקבל מידע על הזדמנויות רכישה, השקות חדשות ומבצעים חמים?

השאירו פרטים ותתעדכנו לפני כולם

    כל מה שצריך לדעת על שיווק דירות בארץ

    23.07.2016

    דרא שיווק נדל"ן

    סקירה מקצועית

    תחום שיווק הפרויקטים, שיווק נדל"ן ושיווק פרויקט התחדשות עירונית הינם נושאים נרחבים המצריכים התייחסות שונה ולכן במאמר הזה נתמקד בשיווק נדל"ן באינטרנט ובשיווק בנייני מגורים אשר עוברים התחדשות עירונית.

    שיווק התחדשות עירונית

    שיווק פרויקטים בנושא התחדשות עירונית, הינו תחום האחריות של היזמים ושל אנשי שיווק הנדל"ן. על מנת להביא להצלחה במכירות של הפרויקטים האלו, על היזמים להתייחס לכל פרויקט בנפרד, בהתאם לייחודיות שלו ולמאפייניו. בשיווק פרויקטים אלו חשוב להיות גלויים עם הלקוח ולהסביר לו את כל התהליכים והסוגיות הקשורות בפרויקט ובסביבתו. בכל פרויקט נדל"ן ובמיוחד כאשר מדובר בפרויקט של התחדשות עירונית יש לתכנן מראש ולבצע אפיון של צרכי היזם מבחינה עסקית ומבחינת מימון. רק לאחר שבוצע אפיון ותכנון יהיה ניתן לגשת לבניית תמהיל שיווקי מתאים.

    בנושא התחדשות עירונית על המשווק להתגבר על הסטיגמה הקיימת בקרב הלקוחות כאשר הם מבינים שמדובר בפרויקט של חיזוק. על מנת לשבור את הסטיגמה הזו מומלץ למשווק להציג בפני הלקוחות בניינים שעברו תהליך דומה, להציג כי הבניינים חודשו על ידי אדריכלים, אשר תכננו את המבנים על פי אדריכלות מודרנית חכמה המתאימה לסגנון העיצובי המוביל כיום. מעבר להמחשה באמצעות הדמיה חשוב להדגיש בפני הלקוחות את יתרונות המחיר והמיקום.

    שיווק נדל"ן באינטרנט

    אם אתם מעוניינים למכור נכס אשר נמצא בבעלותכם, שיווק חכם באינטרנט יעשה עבורכם את העבודה. אם בעבר על מנת למכור דירה היה צורך לפרסם מודעה בעיתון, להדביק מודעה בלוח המודעות ולהפיץ את מכירת הדירה מפה לאוזן, כיום יש כלי נוסף וחיוני לא פחות – האינטרנט. בעזרת כמה צעדים פשוטים תוכלו להגיע לקהל רחב ורלוונטי.

    1. שימוש בפלטפורמות שונות – פרסמו את המודעה במספר פלטפורמות שונות, ישנם מספר אתרים שונים שבהם ניתן לפרסם את המודעה ללא עלות. בנוסף תוכלו לפרסם את המודעה בפייסבוק לבקש מחברים ובני משפחה לשתף ולפרסם בקבוצות השונות בפייסבוק המיועדות למכירת דירות באזור המגורים הרלוונטי.
    2. צילום הנכס – טרם פרסום המודעה, ארגנו וסדרו את הנכס בצורה כזו שתחמיא לו ותמשוך את העין. הקפידו על צילום תמונות איכותיות של הנכס בהן רואים בבירור את יתרונותיו הבולטים ואת הפוטנציאל שלו. בחלק מהפלאפונים החכמים ניתן לצלם תמונה באיכות גבוהה אשר תמשוך את העין. מומלץ בנוסף לתמונות הסטילס לצלם גם סרט וידיאו כך שהלקוחות הפוטנציאלים יוכלו לראות את הנכס בדרך שתחמיא לנכס ועם זאת תשקף את המציאות.
    3. תיאור הנכס – כתבו תיאור מדויק של הנכס במודעה, התייחסו לגודל הנכס, למספר כיווני האוויר, הוסיפו יתרונות רלוונטיים כמו: חניה, נכס חדש או משופץ, מעלית, מיקום אסטרטגי, ריהוט חלקי או מלא, נכס מעוצב אדריכלית ועוד. בתיאור תוכלו להדגיש את הבידול שיש בנכס שלכם שאין בנכסים אחרים.

    לסיכום

    במאמר זה, פירטנו את הדרכים היעילות לשדרוג הדירה ו\או הנכס שלכם. עוד לפני השדרוג, רצוי לבדוק שאין "פגם" או בעיה כל-שהיא אשר העשויה להוריד את מחירו. למשל: בעיית צנרת, ריצוף, וכו'. מקווים שתשקלו את הנאמר, מכאן – הכדור בידיים שלכם.

    בקיצור, בדקו את הסביבה היטב – האם יש דברים שחשובים לכם? כמה העיר \ הישוב קרוב למרכז מסחרי? או לעיר מרכזית? לדוגמא – תל אביב. כלל הדברים הללו חשובים, ולבסוף גבשו החלטה נבונה.

    רוצים להתעדכן בדברים הכי מעניינים שקורים בשטח?
    ציינו מה מעניין אתכם ונצרף אתכם לרשימת התפוצה שלנו.

      לאחרונה...

      שוק הנדל"ן הישראלי מתקרב לשוק ההון

      שוק הנדל"ן ידוע כשוק די סולידי ויציב, עם תהליכים ושינויים איטיים יחסית, בגלל משך הזמן...

      ניתוח שוק: צניחה חסרת תקדים בבניית צמודי הקרקע

      כל מה שכדאי לדעת באינפוגרפיקה הבאה על פי ניתוח שערכנו מתוך נתוני הלמ"ס.

      איפה אפשר עדיין להגשים את החלום של בית פרטי?

      על הטירוף שאוחז בשוק צמודי קרקע ואיפה אפשר עדיין להגשים את החלום?

      כמה שווה ממ"ד בת"א?

      מדובר בפרויקט התחדשות עירונית בצפון הישן של ת"א, שנמצא בשלבים הראשונים של התכנון והמו"מ עם...

      דילוג לתוכן