קבלנים ויזמי נדל"ן עובדים קשה מאוד על מנת לקדם פרויקטים, להוציא אישורי בניה, לאתר קרקעות, ליזום פרויקטים של התחדשות עירונית או פיתוח של קרקעות מופשרים. אך עבודה לא פחות מורכבת ממתינה כאשר מגיעים לרגע שבו צריכים להתחיל לשווק את הנדל"ן.
כיצד אפשר לשווק טוב יותר לדוגמה דירות למכירה בחולון? איך ניתן לקדם במהירות ובהצלחה פרויקטים של תמ"א 38 בבת ים או בכל מקום אחר? הפתרון מחכה לכם במיקור חוץ אפקטיבי, מבית חברת דרא פרויקטים.
דרא פרויקטים, בונים אתכם סיפורי הצלחה
בחברת ״דרא״ עומדים לרשותכם צוותי חשיבה, צוותי אסטרטגיה ואנשי מכירות בעלי תשוקה וניסיון למיקסום מכירות בנדל"ן. הצוות איננו נוקט גישה פסיבית אלא מעלה רעיונות שיכולים להפוך פרויקט מסובך על הנייר, לאבן שואבת עבור לקוחות.
תהליך העבודה כולל גיבוש אסטרטגיה, צלילה לעומק של כל פרויקט או נכס המועמד למכירה, הגדרת קהל יעד וביצוע שורה של צעדים נוספים. למשל, הקמת משרד מכירות באזור הרלוונטי שבו קהל היעד ייחשף לפרויקט. ביצוע מהלכי שיווק ומיתוג אגרסיביים או לחילופין, שיווק דינאמי אך פחות בולט, בהתאם לאופי הפרויקט, לפי צרכי היזם או לפי החלטה משותפת עם הקבלן.
מיקור חוץ ומיתוג שמשווק לכם יותר
כיזמים וקבלנים, יתכן שאתם מבינים דבר או שניים ואפילו יותר, על שיווק פרויקטים. אך ללא ספק, אתם מבינים על בוריו את הצד הייזמי ואת כל מה שדרוש על מנת להרים פרויקט בנדל"ן. בדרא פרויקטים מזמינים אתכם להתרשם מסיפורי ההצלחה וליהנות ממיקור חוץ שמשווק לכם יותר. המחויבות שלנו לקדם את הפרויקטים משתלבת עם אהבת המקצוע ועם הבנה מעמיקה בשיווק ובלקוחות. אנו בונים אסטרטגיה לכל פרויקט ולכל נכס, בהתאם לגדלי הנכסים, למחיריהם, לביקושים הקיימים בשוק וזיהוי ביקושים סמויים.
גישת 360 של דרא
הניסיון שלנו במיתוג מאפשר לנו להציג הצלחות של 20 שנה ברציפות. אלפים רבים של נכסים ופרויקטים מגוונים שווקו בהצלחה. בין סיפורי ההצלחה ניתן למצוא גם פרויקטים של פניו נחשבים לפחות אטרקטיביים. אולם כאשר מזהים את נקודות החוזק ומתמקדים באסטרטגיה נבחרת, רואים את התוצאות.
אנו שואפים להעניק מעטפת של 360 מעלות לכל לקוח – כל יזם וכל קבלן. גישת 5 הפעימות שלנו לא משאירה "שטחים מתים" או אזורים לא ממופים. אנו מעורבים בתהליך התכנון והשיווק, לאורך כל הדרך: בדיקה. תכנון. יצירה. בניה. ניהול. והמחויבות ועבודת העומק שלנו היא גם ההצלחה שלכם!