Pre-sales

רוצים לקבל מידע על הזדמנויות רכישה, השקות חדשות ומבצעים חמים?

השאירו פרטים ותתעדכנו לפני כולם

    שיווק פרויקטים למגורים בכל הארץ

    08.01.2020

    דרא שיווק נדל"ן

    סקירה מקצועית

    יזם שבונה פרויקט מגורים מלכד סביבו אנשי מקצוע מובילים בעלי רזומה עשיר כמו מהנדס, אדריכל, קונסטרוקטור ועוד. אחד מהגורמים החשובים ביותר במכלול זה הוא מערך השיווק אשר מלווה את המיזם מתחילתו ותווה את הדרך הנכונה לתכנון ולשיווק בניין המגורים. כדי להצליח בנושא שיווק פרויקטים למגורים יש לבצע עבודת הכנה מעמיקה, אשר כוללת מחקרי שיווק וגיבוש ההבנה לגבי הקהל הפוטנציאלי שירצה לרכוש דירה במבנה זה. בהתאם למחקר מזהים את הצרכים של קהל היעד ובהתאם לכך מבצעים סיעור מוחות עם כל הצוותים, כדי לתת דגש לתכנון המתאים ביותר.

    אם לדוגמה קהל היעד הוא משפחות עם ילדים אשר מעוניינות לשפר את רמת המגורים שלהם, מתכננים דירות גדולות ודירות גן. אך אם מדובר גם באוכלוסייה מבוגרת, יש לחשוב על מרפסות מרווחות ועל תכנון שמתאים ליצירת נוחות מרבית לאנשים מבוגרים אשר לוקחים משכנתא הפוכה כלל כדי לגור בבניין עם מעלית, כיוון שכבר קשה להם לעלות במדרגות. המהנדס יביא בחשבון את רוחבם של המעברים בכל החדרים ובחדרי האמבטיה, כדי שהאנשים המבוגרים יוכלו להגיע ממקום למקום גם אם הם יושבים על כיסא גלגלים.

    מומחיות של שיווק פרויקטים למגורים

    מכירת דירות אינה עניין של מה בכך וכל מי שעוסק בתחום זה הוא מומחה בכל מה שקשור לנושא שיווק פרויקטים למגורים עבור מכירה של דירות. עליו להכיר תחום זה על כל רבדיו כדי לתת הסברים מלאים ומפורטים לכל לקוח. הידע הרוחבי שלו כולל פרטים על התכנון של כל אחת מהדירות, האבזור שלה, מועד הכניסה הצפוי לדירות ופרטים טכניים רבים נוספים. כמו כן הוא יפרט את עלות הדירה ואם יש עלויות נלוות כמו חניה, ההבדל בעלויות בין הדירות השונות, הן על פי הגדלים והן על פי המיקום בקומות. ככל שהדירה ממוקמת בקומה גבוהה יותר, כך העלות שלה תהיה גבוהה יותר.

    ניהול משא ומתן עם הלקוחות

    אחת מהמיומנויות החשובות של אנשי שיווק פרויקטים למגורים היא כל מה שקשור במשא ומתן עם הלקוחות. לא אחת מגיעים לקוחות פוטנציאליים למשרד המכירות אשר מעוניינים לרכוש את הנכס אך יש להם דרישות שונות, כמו לדוגמה חניה במיקום מסוים בחניון התת קרקעי, תוספת של מחסן, הנחה במחיר שנקבע, ביצוע שינויים ספציפיים כמו לדוגמה נקודות חשמל ללא עלות ועוד.

    על כל אחד מהנושאים הללו, מנהל המכירות מנהל משא ומתן עם הלקוח, יש נושאים שאפשר להתגמש וללכת לקראת הלקוח ויש נושאים שלא. יכולת האלתור של אנשי המכירות היא גבוהה מאד והם מתנהלים במומחיות רבה כדי לקדם את העסקה, על ידי בחירה של שביל הזהב שיהיה מקובל הן על הלקוח והן על היזם.

    במקרים רבים יש מהמורות בדרך, אך בסופו של דבר אנשי שיווק פרויקטים למגורים מגיעים להסכמות עם הלקוח ונחתם חוזה לרכישת הדירה בגודל הרצוי ובמיקום המועדף עליו.

    רוצים להתעדכן בדברים הכי מעניינים שקורים בשטח?
    ציינו מה מעניין אתכם ונצרף אתכם לרשימת התפוצה שלנו.

      לאחרונה...

      שוק הנדל"ן הישראלי מתקרב לשוק ההון

      שוק הנדל"ן ידוע כשוק די סולידי ויציב, עם תהליכים ושינויים איטיים יחסית, בגלל משך הזמן...

      ניתוח שוק: צניחה חסרת תקדים בבניית צמודי הקרקע

      כל מה שכדאי לדעת באינפוגרפיקה הבאה על פי ניתוח שערכנו מתוך נתוני הלמ"ס.

      איפה אפשר עדיין להגשים את החלום של בית פרטי?

      על הטירוף שאוחז בשוק צמודי קרקע ואיפה אפשר עדיין להגשים את החלום?

      כמה שווה ממ"ד בת"א?

      מדובר בפרויקט התחדשות עירונית בצפון הישן של ת"א, שנמצא בשלבים הראשונים של התכנון והמו"מ עם...

      דילוג לתוכן