נופי אילן

מיקום

אבו גוש

יזם

אלביט מגורים, א. חבר

מספר יחידות

99 יח"ד

סוג הפרויקט

רווייה

האתגר השיווקי

פרויקט "נופי אילן" הושק באחד הלוקיישנים הכי לא צפויים – אבו גוש. יישוב ערבי שמעולם לא שווקו בו דירות חדשות ליהודים ובתזמון לא פשוט: עלייה בריבית, מצב מלחמה, אינפלציה וחוסר יציבות פוליטית.

מה עשינו

הגדרנו את קהל היעד לאחר מחקר מקדים, יצרנו תמהיל אדריכלי מדויק ושיווקנו את הפרויקט כהזדמנות שלא תחזור –  המציעה איכות חיים יוצאת דופן בלב פרוזדור ירושלים, במחיר מפתיע ובמיקום נגיש.

התוצאות בשטח

מעל 60% מהדירות נמכרו עד כה לרבות בתקופת המלחמה, כאשר 95% מהרוכשים הינם משקיעים ומשפחות יהודיות.

בשנים האחרונות עובר היישוב אבו גוש תנופת פיתוח מרשימה, שמטרתה למשוך אוכלוסיות חזקות ולחזק את הכלכלה והתיירות המקומית. מדיניות הפיתוח שמה דגש על איזון עדין בין שימור האופי הייחודי של היישוב לבין קידום צמיחה אורבנית מתונה, והפיכתו לקהילה משולבת ומודרנית.

חברות היזמות אלביט מגורים ו- א. חבר היו הראשונות שקיבלו היתר בנייה בשכונה החדשה בישוב כשברקע מציאות מורכבת: יישוב ערבי לא מעורב, מגרש כדורגל פעיל במרכז המתחם, עלייה בריבית, מצב מלחמה, אינפלציה וחוסר יציבות פוליטית.

באמצעות הגדרה מדויקת של קהלי היעד והבנה מעמיקה של הצרכים והתפיסות של קהלים אלו בחרנו לשווק הפרויקט כבשורה חד פעמית עבור משקיעים, זוגות ומשפחות מאזור פרוזדור ירושלים, מבשרת ציון וירושלים.

מי היה קהל היעד שלנו?
משקיעים, זוגות צעירים, משפחות מאזור פרוזדור ירושלים, ירושלים ומבשרת ציון, משפרי דיור ומצמצמי דיור.

מה הייתה האסטרטגיה השיווקית?
הובלנו נרטיב שיווקי שהתמקד בהצגת הפרויקט כהזדמנות רכישה שלא תחזור. שילוב של מתחם בוטיק המציע איכות חיים יוצאת דופן בלב פרוזדור ירושלים, לצד הלוקיישן הנגיש לכביש 1, הנוף והמחיר האטרקטיבי. תהליך השיווק נבנה בשלבים מדורגים ונפתח לקהל הרחב רק לאחר מכירה שקטה שבנתה תשתית רוכשים איכותית שתומכת בחזון הפרויקט והיוותה בסיס למשיכת קהלים נוספים.

מה מייחד את התכנון האדריכלי?
תוכנן תמהיל דירות מגוון ומותאם לצרכים של קהל היעד. והוא כלל דירות בנות 3, 4 ו־5 חדרים מרווחות, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים רחבי ידיים עם מרפסות גג גדולות. סה"כ 99 דירות ב11 בניינים בני 9 דירות כ"א. יצרנו תכנון מוקפד שמשלב בין סגנון עכשווי לאווירה כפרית, כולל חניה פרטית והכנה לטעינת רכב חשמלי.

המסר המרכזי
איכות חיים בהרי ירושלים.
הבידול: בנייני בוטיק באבו גוש- קהילה, טבע, נוף, נגישות ומחיר מפתיע.

באיזו אסטרטגיית מכירה השתמשנו?
אסטרטגיית המכירה כללה מכירה שקטה לקרנות השוטרים ,ארגון המורים ומועדון המשקיעים של דרא , יצירת גרעין רוכשים איכותי, חשיפה תקשורתית טובה ולאחר מכן שיווק לקהל הרחב. התמחור ותנאי התשלום יצרו עסקה אטרקטיבית למי שמבין את האזור ומשכה משקיעים רבים ומשפחות שחיפשו איכות חיים במחיר נגיש.

ומה לגבי התוצאות?

  • מעל 60% מהמלאי נמכר עד כה, לרבות בתקופת המלחמה.
  • 95% מהרוכשים הינם משפחות יהודיות ומשקיעים.
  • שינוי תדמית ליישוב ובאזז תקשורתי.
  • קהילה איכותית בצמיחה, שתומכת בחזון הפרויקט.

פורטפוליו שיווקי

קרדיטים

קרדיטים

אדריכלות

לארי שטרנשיין אדריכלים

פרסום

רן לוי

הדמיות

viewpoint

דילוג לתוכן